Tréning

Vedieme 3 druhy tréningu. Každý je niečím špecifický a zameraný na inú oblasť.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Tréning Walking

90 min

Je najčastejším a pravidelným tréningom po ukončení kurzu Základy 2, alebo Mini kurzu. Tento druh tréningu sa využíva najmä pre zlepšenie a opravenie techniky, odstránenie zlých návykov. Ďalej na upravenie tempa, kadenciu a zvýšenie kondície.

  • rozcvička
  • nordic walking v aktívnom, no primeranom tempe – prispôsobuje sa skupine
  • v rôznych intervaloch sú zaradené koordinačné cvičenia (môže sa úplne vynechať) – prispôsobujeme sa konkrétnej skupine
  • strečing

Prihlásiť sa na tréning

Dohodnúť si individuálny termín

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Tréning Fitnes

50 min

min. počet účastníkov – 3

Tréning sa nekoná pravidelne, ale zväčša je súčasťou niektorého podujatia. Tiež je možné dohodnúť si jeho individuálny termín.
Tréning Fitnes je rytmické cvičenie na mieste s použitím palíc pre zosílenie efektu vykonávaných cvikov. Môže byť sprevádzané hudbou. Je pre všetkých, ktorí chcú vymeniť upotenú telocvičňu za pohyb na čerstvom vzduchu. Cvičenie je zamerané na formovanie postavy a posilňovanie svalov celého tela. Jeho program je zostavený v spolupráci s akreditovanou športovou trénerkou. Je určený pre všetkých, bez obmedzenia veku, ale počíta so základnou kondičnou úrovňou účastníka.

Nie je nutné ovládať techniku Nordic Walking.

  • rozcvička
  • kardio cvičenie
  • strečing

Chcem vyhľadať tréning v podujatí

Chcem si dohodnúť individuálny termín

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Tréning Power

tréning power bude opäť dostupný od júla (2019)

60 – 120 min.

Tréning určený predovšetkým pre pravidelných športovcov (aj iných ako woklérov), ktorí chcú obohatiť svoj rutinný program. Je nutné mať zvládnutú NW techniku!
Tréning sa absolvuje ako okruh trasy 6 – 12 km (podľa dohody a miesta konania). Počas regulérnej nordic walking sa striedajú rôzne posilňovacie cvičenia ako drepy, výpady a pod. Statická je len rozcvička a strečing.

  • rozcvička
  • Nordic Walking v kombinácii s rôznymi silovými cvičeniami
  • strečing

Tréning Power sa koná len po dohode.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________