Tréning

Vedieme 2 druhy tréningu. Každý je niečím špecifický a zameraný na inú oblasť.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Tréning Walking

90 min

Je najčastejším a pravidelným tréningom po ukončení kurzu Základy 2, alebo Mini kurzu. Tento druh tréningu sa využíva najmä pre zlepšenie a opravenie techniky, odstránenie zlých návykov. Ďalej na upravenie tempa, kadenciu a zvýšenie kondície.

  • rozcvička
  • nordic walking v aktívnom, no primeranom tempe – prispôsobuje sa skupine
  • v rôznych intervaloch sú zaradené koordinačné cvičenia (môže sa úplne vynechať) – prispôsobujeme sa konkrétnej skupine
  • strečing

Prihlásiť sa na tréning

Dohodnúť si individuálny termín

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Tréning Fitnes – kondičný tréning

50 min

min. počet účastníkov – 3

Tréning sa nekoná pravidelne, ale zväčša je súčasťou niektorého podujatia. Tiež je možné dohodnúť si jeho individuálny termín.
Tréning Fitnes je rytmické cvičenie na mieste. Môže byť sprevádzané hudbou. Je pre všetkých, ktorí chcú vymeniť upotenú telocvičňu za pohyb na čerstvom vzduchu. Cvičenie je zamerané na formovanie postavy a posilňovanie svalov celého tela. Jeho program je zostavený v spolupráci s akreditovanou športovou trénerkou. Je určený pre všetkých, bez obmedzenia veku.

Nie je nutné ovládať techniku Nordic Walking.

  • rozcvička
  • cvičenie
  • strečing

Chcem vyhľadať tréning v podujatí

Chcem si dohodnúť individuálny termín